CONDITIONARE ANGAJARE, MUNCA, DISCRIMINARE LA ANGAJARE, la interviu, inainte de angajare, LA MUNCA, SERVICI, LOCUL DE MUNCA, DUPA ANGAJARE - Angajatorul, patronul, directorul, etc. iti incalca drepturile? - INVATA SA-TI APERI DREPTURILE date de Dumnezeu! Imprimare
Sanatate si Viata - Stiati ca...
Scris de Administrator   
Vineri, 13 August 2021
Vizualizări: 725

Conditionare angajare, conditionare munca, disctiminare la angajare, discriminare la munca, la servici, la locul de munca - Angajatorul, patronul, directorul, managerul, seful, angajatii de la departamentul de angajare (resurse umane), managerul de proiect (project managerul), coordonatorul de echipa (team leaderul), etc. te discrimineaza la angajare, la interviu, inainte de angajare, dupa angajare ca angajat? - Discriminare produsa de conditionarea nelegala a raportului de munca - Invata sa-ti aperi drepturile omenesti, cetatenesti, dreptul la viata, dreptul la credinta, dreptul la munca, dreptul la sanatate, etc. drepturile angajatului, drepturile si libertatile fundamentale ale omului, drepturile si libertatea sunt date de Dumnezeu Domnul nostru Iisus Hristos, Creatorul si Mantuitorul nostru, care este Viata, Invierea si Viata, ATOTTIITORUL!

Formatele, templateurile de aparare juridica a fiecarui om de mai jos se pot adapta pentru orice conditionare (conditionarea angajarii, conditionarea muncii), discriminare la munca: inainte sau dupa interviul pentru angajare, inainte sau dupa semnarea contractului de munca ori cand esti angajat, etc. prin purtarea mastii, luarea temperaturii, purtare manusi, vaccinare, etc. dar si pentru contitionare, discriminare pentru credinta (libertarea de constiinta, convingeri...), varsta, sex, etc.

Orice asa zis "act medical" (purtarea mastii, luarea temperaturii, purtare manusi, vaccinare, tratament, operatie, etc.) il poti refuza conform drepturilor si libertatilor fundamentale ale omului si Constitutiei Romaniei si legea drepturilor pacientului - legea 46 din 21 ianuarie 2003, legea privind reforma in domeniul sanatatii - legea nr. 95 din 14 aprilie 2006, conventiilor internationale CEaDO - Conventia Europeana a Drepturilor Omului (CEDO - Curtea Europeana a Drepturilor Omului), Declaratia Universala a Drepturilor Omului (DUDO) din 10 decembrie 1948 de la Organizatia Natiunilor Unite (ONU), codul de la Nurenberg - Nurnberg, etc..

Formatele se pot adapta pentru orice conditionare, discriminare de tipul: purtarea mastii, luarea temperaturii, purtare manusi la intrarea in cladirea angajatorului, sediul angajatorului sau unde are inchiriat angajatorul birourile (administratorul cladirii conditioneaza, discrimineaza si el daca obliga la aceste asa zise "acte medicale"), cand se vine in cladirea, la sediul, in biroul angajatorului pentru a te vedea inainte de angajare sau la semnarea contractului  reprezentantul angajatorului sau direct angajatorul (directorul, managerul, patronul, seful, etc.) [semnarea contractului se poate face prin email sau prin trimiterea contractului prin curier, daca la locul de munca se poate lucra conform legilor in viguare de acasa, remote, ca freelancer, contractor independent, etc. in general lucratorii, angajatii din anumite domenii (IT software, programare software, project management, product manager, marketing, vanzari, etc.) pot lucra de acasa: angajatii care lucreaza pe computere ca programatori software, dezvoltatori software, testeri, sau pe telefon ca cei din marketing, vanzari prin telefon, etc.].

NOTIFICAREA CADRELOR MEDICALE pe care am formulat-o spre a fi preluata si distribuita individual de fiecare medic si cadru medical care este conditionat de catre angajator sa se va@@ineze [vaccineze] si sa se testeze ! Va rog sa cititi cu atentie TOT ceea ce am scris, sa informati si sa distribuiti celor interesati!!! DUMNEZEU sa va aiba in paza LUI... - Avocata Marina-Ioana Alexandru (avocta specializare pe drept civil si aparatoare a Drepturilor si Libertatilor Fundamentale ale Omului, Mediator la Corpul Profesional al Mediatorilor Bucuresti si secretar general al Aliantei Parintilor din Romania ) - 7 iulie 2021 la 01:01

DOAMNE ajută! Vă atașez aici NOTIFICAREA CADRELOR MEDICALE pe care am formulat-o spre a fi preluată și distribuită individual de fiecare medic și cadru medical care este condiționat de către angajator să se va@@ineze și să se testeze ! Va rog să citiți cu atenție TOT ceea ce am scris, să informați și să distribuiți celor interesați!!! DUMNEZEU să vă aibă în paza LUI.....
[ Formatarea textului este facuta pentru a vedea unele aspecte specifice (ilegalitatea si neconstitutionalitatea purtarii mastii in special in spatiile publice deschise) in modelul de mai jos cu ingrosarile si cu textul ingrosat si rosu, sau marcat cuculoare sau rosu  dar in modeul vostru pe care il trimiteti judecatoriei lasati textul norrmal fara ingrosari sau alte culori, numai o singura culoare. ]

CĂTRE
SPITALUL/UNITATEA SANITARĂ.........................................................
ORAȘ........................................... JUDEȚ/sector.....................................
DOMNULE/DOAMNĂ DIRECTOR
Subsemnatul/a........................................................................,....., domiciliat/ă în........................................................................................,
în calitate de medic/asistent medical/personal medical(funcția).................................................
raportat la măsurile abuzive ce se vor a fi impuse întregului personal medical din România cu privire la obligativitatea vaccinării și testarea PCR,
VĂ NOTIFIC că NU îmi DAU CONSIMȚĂMÂNTUL pentru aplicarea asupra mea a actului medical al testării împotriva virusului SARS CoV-2 (tetare PCR, test antigen rapid sau alt tip de testare pentru punerea în evidență a acizilor nucleici) pentru următoarele motive:
1.Sunt asimptomatic (nu prezint simptome specifice bolii în cauză), deci testarea este inutilă. NU s-a demonstrat că persoanele asimptomatice ar transmite boala.
2.În timpul desfășurării activității mele profesionale am purtat tot timpul, conform protocoalelor în uz din unitățile sanitare, echipamentul de protecție recomandat. În Metodologia de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus (COVID-19) se precizează că „Orice persoană care a purtat masca/echipamentul de protecție corespunzător și a respectat distanțarea fizica NU ESTE CONSIDERATA CONTACT DIRECT”, deci nu am avut cum să mă infectez prin contactul cu pacienții. În mod similar, nici pacienții nu aveau cum să se infecteze prin contactul cu mine.
3.(Pentru cine a trecut prin boală și are test anticorpi pozitiv) Am trecut prin boala COVID-19 și am anticorpi în titru protector, dovadă rezultatul testului de anticorpi IgG atașat. Scopul declarat al vaccinării împotriva bolii COVID-19 este acela ca persoana să producă anticorpi împotriva SARS CoV-2; eu am dobândit acești anticorpi pe cale naturală.
În Metodologia de supraveghere a sindromului respirator acut cu noul coronavirus (COVID-19) se precizează că persoanele vaccinate (despre care se presupune că au anticorpi protectori împotriva SARS CoV-2) NU trebuie testate. Având anticorpi în titru protector, subsemnatul/subsemnata NU trebuie să fiu testat/testată.

De asemenea, VĂ NOTIFIC că NU îmi DAU CONSIMȚĂMÂNTUL PENTRU VACCINAREA ÎMPOTRIVA BOLII COVID-19 din următoarele motive:
1.Vaccinarea, “este un act medical de administrare a unui vaccin”, iar unul dintre principalele obiective ale activității de vaccinare este “controlul bolilor transmisibile” – deci este un act medical profilactic de obținere a imunității. Imunitatea se obține și pe cale naturală, nu numai prin vaccinare.

2.Vaccinarea populației în masă în general și a întregului personal medical, în mod particular, fără a fi efectuate analizele medicale individuale complete prin care să se verifice starea de sănătate și compatibilitatea cu substanța injectată, denotă o absolută lipsă de discernământ medical din partea așa-zișilor decidenți, care astfel, a generat posibilitatea apariției multiplelor abuzuri exercitate din partea statului prin autoritățile desemnate spre a duce la îndeplinire vaccinarea populației din România.

3.Vaccinarea a fost transformată dintr-un act medical realizat cu scop preventiv, într-un act administrativ-politic ce ne este dovedit prin modul dolosiv (viclean) de implementare, care nu are legătură cu sănătatea populației, ci exclusiv cu eradicarea dreptului și a libertății persoanei de a mai dispune de ea însăși.

4.Consimțămăntul pentru nici un tratament nu poate fi prezumat, condiționat și mai mult decât atât, este interzis a fi viciat.

A SE REȚINE !!! Actul medical este un serviciu oferit (nu impus) la solicitarea oricărei persoane care cere, aflate în nevoia de a-și proteja starea de sănătate, indiferent dacă dorește să o facă preventiv sau terapeutic, motiv pentru care, consimțămăntul acesteia trebuie să reprezinte acordul de voință informat, liber exprimat, expres, neechivoc și neviciiat prin niciuna dintre formele viciului de consimțământ, respectiv eroarea, violența, dolul(viclenia) și leziunea.
Prin obligarea la vaccinarea în masă a persoanelor din Romania, fără a exista un discernământ medical din partea „autorităților de specialitate” abilitate, precum și prin sancțiunile aplicate persoanelor care refuza vaccinarea, deși aparent, la nivel declarativ, scopul aplicării acestui act medical, este acela de a “asigura dreptul la sănătate individuală și colectivă”, în fapt , se încalcă în mod flagrant dreptul pretins a fi apărat.
VĂ INFORMEZ că prin condiționarea accesului subsemnatului/ei la locul de muncă pe care mi l-am ales în vederea exercitării profesiei mele, pe lângă faptul că vă faceți vinovați de vicierea consimțământului meu prin toate aceste forme enunțate mai sus, mai grav, vă faceți vinovați de încălcarea flagrantă a art.41(1) din Constituția României „Dreptul la muncă nu poate fi îngrădit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupației, precum și a locului de muncă este liberă.

5.Pe lângă vicierea consimțământului, sunt încălcate drepturile și libertățile fundamentale ale cetățeanului, implicit și ale mele, statuate în Constituția României, după cum urmează :

Art.22 - (pct.1)”Dreptul la viață și la integritate fizică și psihică ale persoanei sunt garantate.”
Art.23 - (pct.1)”Libertatea individuală și siguranța persoanei sunt inviolabile.”
Art.24 - (pct.1)”Dreptul la apărare este garantat.”
Art.26 - (pct.2)”Dreptul persoanei de a dispune de ea însăși.”
Art.29 - „Libertatea conștiinței” (pct.1) – „….nimeni nu poate fi constrîns să adopte o opinie….contrar convingerilor sale [credintei sale].” (pct.2) „Libertatea conștiinței este garantată.”
Art.30 - (pct.1) „Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor..........sunt inviolabile.”
Art.34 - (pct.1) „Dreptul la ocrotirea sănătății este garantat .”
Art.41 - (pct.1) „Dreptul la muncă nu poate fi îngrădit. Alegerea profesiei, a meseriei sau a ocupației, precum și a locului de muncă este liberă.”

6.NOTĂ!!! Potrivit Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19, aprobată prin HG nr.1031/2020, în România vaccinarea este VOLUNTARĂ și gratuită.

Având în vedere dispozițiile constituționale privind garantarea dreptului la ocrotirea sănătății, ținând cont de prevederile art.660 din Legea 95/2006 republicată, cu modificarile și completările ulterioare, privind acordul pacientului supus metodei de prevenție, condiționarea accesului personalului medical în general și al meu în mod particular la locul de munca ales, de vaccinarea împotriva COVID-19 și testarea de orice natură, în condițiile în care eu sunt o persoană sănătoasă, este total înafara legilor din România.
Mai mult decât atât, a devenit de notorietate faptul că studiile științifice și raportările au arătat: imprecizia testelor uzitate, infestarea a-priori a testelor cu însuși virusul pentru care se face testarea, toate autoritățile internaționale și naționale au anunțat de la bun început că vaccinarea împotriva COVID-19 este experimentală pănă în anul 2023 [inclusiv decembrie 2023], iar practica a demonstrat nocivitatea serului aplicat, prin reacțiile adverse multiple și foarte grave apărute după vaccinare.

7.În situația în care alegeți să nu țineți cont de dreptul și libertatea mea de a nu-mi da consimțământul pentru vaccinare și testare de orice natură, fiind un om sănătos, pe de o parte, iar pe de altă parte, alegeți să îmi încălcați dreptul fundamental la muncă, luați act că VĂ SOLICIT IMPERATIV să dați DECLARAȚIE NOTARIALĂ PE PROPRIE RĂSPUNDERE sub sancțiunea legii penale că vă ASUMAȚI și VĂ OBLIGAȚI să răspundeți penal pentru orice tip de posibilă vătămare corporală a subsemnatului/ei provocată de orice tip de reacție adversă post-vaccinală apărută (de la simpla iritație a pielii până la efectul letal) și să acordați despăgubiri în valoare de UN MILION DE EURO pentru vătămare corporală gravă a subsemnatului/ei sau familiei, pentru uciderea mea.

8.Vă notific că AVEȚI OBLIGAȚIA să respectați drepturile, libertățile și interesele cetățenilor, implicit și ale mele, respectând și aplicând dispozițiile imperative ale Legii Suverane a Statului român – Constituția României.

Pe cale de consecință, pentru toate notificările mai sus învederate și pentru nealterarea eticii și moralității, raportat la o justă cauză, în condiții de legalitate, vă cer imperativ respectarea Constituției României pe care ați încălcat-o, sens în care, înțeleg să fac uz de toate căile prevăzute de lege pentru reglementarea de urgență a acestei situații.
În cazul în care veți ignora această notificare, voi considera atitudinea dumneavoastră un act de rea-credință, precum și dovada indubitabilă a faptului că ați avut și aveți intenția de a încălca în continuare, în mod flagrant atât Legea fundamentală a țării – Constituția României, precum și legile subsecvente care reglementează în mod imperativ exercitarea libertății și a dreptului persoanei de a dispune de ea însăși, precum și a tuturor celorlalte drepturi cetățenești.
Astfel mă forțați, contrar voinței mele să fac uz de toate procedurile legale împotriva oricărei persoane și/sau instituții de stat sau private care se fac vinovate de această situație.
Prezenta notificare reprezintă înștiințarea dumneavoastră și punerea în întârziere cu privire la dispozițiile legale încălcate, la situația de fapt creată, la dispozițiile nelegale, excesive și abuzive pe care doriți să le aplicați, precum și la prejudiciul iminent ce poate fi generat asupra securității vieții mele, astfel încât să nu puteți să spuneți că nu aveți cunoștință de situația învederată.
SOLICIT comunicarea de îndată a numărului de înregistrare acordat prezentei notificări.

Cu respect,
(numele în clar și semnătura olografă)


NOTĂ: se listează în două exemplare, se semnează ambele exemplare, apoi, un exemplar se depune direct la registratura unității sanitare/spital, etc. unde aveți locul de muncă, iar pe al doilea exemplar cereți să vă aplice ștampila cu numărul de înregistrare de la registratura unității.

Mult succes și DOAMNE ajută !
* Avocat Marina-Ioana Alexandru
(tel.0744 369 973 și email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza )
* Doctor Anca Nițulescu
(tel.0736 163 648 și email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza )

ANGAJAȚII DIN SISTEMUL SANITAR: MEDICI, ASISTENTE, INFIRMIERI ETC. SUNT OBLIGATI DE UN ORDIN AL MINISTRULUI SANATATII SA SE VACCINEZE SAU SA ISI FACA TESTUL COVID DIN 3 IN 3 ZILE PE CHELTUIALA LOR!
ESTE NECONSTITUȚIONAL, NELEGAL SI TREBUIE SA VA OPUNETI.
VETI GASI PE PAGINA MEA ACTELE SI DEMERSURILE PE CARE TREBUIE SA LE FACEȚI!
70% DIN PERSONALUL MEDICAL ESTE NEVACCINAT! SI ASA TREBUIE SA RAMANA!
LA CATI OAMENI MOR DUPA VACCINARE, ESTE OBOIGATORIU SA SE RENUNTE OFICIAL! - Diana Iovanovici Sosoaca - Oficial a fost in direct - 2 iulie 2021 la 19:25


Actele despre care spune Diana Iovanovici Sosoaca sunt mai jos sau direct link la:

Formatele (template-urile) juridice de mai jos (deu de la linkul de mai sus) sunt pentru a se apara oamenii de orice angajator abuzator care abuzeaza prin obligativitatea vaccinari (sau a oricarui act medical) angajatii sau cei care doresc sa se angajeze deci li se incalca Dreptul la Munca, si in primul rand Dreptul la Viata, cum fara servici, fara munca nu ai bani sa-ti cumperi mancare (si nu poti palti taxe si impozite, ai probleme cu bancile daca ai imprumuturi, ramai fara casa, etc.), fara mancare apar afactiuni, suferinte (se incalca astfel si Dreptul la Sanatate), si apoi mori deci asa simplu spus apare crima organizata, genocidul functionarilor publici, politicienilor complici si cu afaceristii corupti si criminali din domeniul privat.
Formatele juridice se pot modifica, adapta si pentru studentii (sau orice abuz care incalca Dreptul la Viata, Dreptul la Sanatate, Dreptul la un Mediu Sanatos si Ecologic, Dreptul la Munca, Dreptul la Demnitate, Dreptul la Invatamant, etc.) care sunt obligati sa se vaccineze, alt abuz prin conditionarea unui Drept Constitutional cum este Dreptul la Scoala, Dreptul la Invatamant.

INTOTDEAUNA MA TIN DE CUVANT!
SI CA MISCARE SUPLIMENTARA,  MANIFESTATI! IESITI IN CURTEA SPITALULUI,  INSTITUTIEI SI ARATATI-LE CA NU VA ESTE FRICA!
DACA NU INTRATI LA MUNCA, PE CINE ANGAJEAZA? CA RAMAN SPITALELE GOALE! FORTATI RESPECTAREA CONSTITUTIEI SI A LEGII! - DESPRE CUM ISI POT APARA DREPTURILE [AICI SI DREPTUL DE A REFUZA VACCINAREA, SI CONDITIONAREA MUNCII] CADRELE MEDICALE (MEDICI, ASISTENTELE, INFIRMIERII, ETC.)
MULȚUMESC,  IULIA MEDELEANU! AI FACUT O TREABA EXCELENTA! - Diana Iovanovici-Sosoaca 2 iulie 2021 la 22:41 - Diana Iovanovici Sosoaca-Oficial - 2 iulie 2021 la 22:46

Esti instiintat prin adresa scrisa, verbal, sau esti conditionat de catre angajatorul tau, implicit sau explicit de efectuarea vaccinului impotriva Covid 19 pentru continuarea raportului de munca, ai urmatoarele posibilitati:
1. MEDIEREA directa a acestui diferend, prin intrevedere cu managerul/seful institutiei in care lucrezi, sau prin solicitare scrisa, cu aratarea punctului tau de vedere diferit si bine motivat al refuzului de vaccinare;
2. In caz de refuz, ai alternative reale ce nu se exclud una pe cealalta si pe care le poti promova astfel :
2.1. PLANGERE ADRESATA INSPECTORATULUI TERITORIAL DE MUNCA a judetului unde isi are sediul angajatorul in conditiile Art.5 si Art.6 din Legea 108 din 16 iunie 1999, republicata in temeiul art V din Legea 51/2012;
2.2. PLANGERE ADRESATA CONSILIULUI  NATIONAL DE COMBATERE A DISCRIMINARII, in conditiile Ordonantei nr.137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare;
2.3. ACTIUNE IN INSTANTA DE JUDECATA privind prejudiciul suferit ca urmare a discriminarii produse de conditionarea  nelegala a raportului de munca de un act medical neobligatoriu – o consider o actiune oportuna doar daca esti conditionat la angajare  de vaccinarea anti Covid 19. Este o actiune in raspundere civila si consideram ca poate fi promovata cu succes inainte de existenta unui raport contractual de munca si in stransa conditionare cu acesta.
2.4. ACTIUNE IN RASPUNDEREA DREPTULUI MUNCII – daca esti concediat, sau conditionat/obstructionat  in vreun fel de catre angajator in derularea raportului de munca prin intimidare, amenintare, acte si fapte de natura a impieta asupra raportului de munca propriu-zis;

Referitor la forta actiunii intreprinse, iti voi prezenta, prin comparatie, puterea decizionala a fiecarui factor de justitie implicat:

CNCD
1. CNCD este un organ specializat in domeniul egalitatii si nediscriminarii;
2. Examineaza plangerile in termene restranse, fiind o procedura mai eficace in cazul duratei;
3. Poate face cercetari la fata locului si poate colecta probe greu accesibile victimei discriminarii;
4. Constata nemijlocit fapta de discriminare;
5. Face recomandari paratului pentru eliminarea faptei de discriminare;
6. Intocmeste procese-verbale contraventionale pe care le prezinta instantei de judecata pentru a aplica sanctiuni contraventionale (amenzi).

INSTANTA DE JUDECATA
1.Cauzele sunt de natura civila, judecatorii nu sunt deocamdata specializati in acest tip de drept incalcat prin discriminare;
2. Cauzele sunt circumscrise celor de natura civila, astfel ca au o durata mai mare, functie de complexitatea cauzei, a probatoriului de administrat, nu exista termene speciale;
3. Probele nu pot fi colectate si conservate in conditii speciale (astfel cum este cazul  CNCD), intregul probatoriu fiind asimilat celui de natura cauzelor civile obisnuite;
3. Judecatorul constata nemijlocit fapta de discriminare;
4.Judecatorul decide anularea actului discriminatoriu si/sau repune reclamantul in situatia anterioara discriminarii ;
5. Judecatorul acorda despagubiri civile– la cererea reclamantului, pentru prejudiciul moral si material suferit de catre acesta si in masura in care a fost dovedit.

3.INSTANTELE SPECIALIZATE IN DREPTUL MUNCII
1. Actiunea este conditionata de dovedirea unui raport de munca –contract/conventie de munca;
2. Actiunea se intemeiaza pe dispozitiile Codului Muncii si completat cu prevederile Codului Civil – in cazul solicitarii si acordarii de daune;
3. Judecatorul este specializat in dreptul muncii, constata care este fapta angajatorului de a incalca raportul de munca dedus din contract si implicit a dreptului salariatului;
4.Judecatorul dispune anularea sau obligarea angajatorului de a inceta de indata actele si faptele de natura a impieta asupra drepturilor salariatului decurgand din contractul de munca si a permite continuarea prestarii muncii in conditiile legii si demnitatii umane;
5. Judecatorul poate acorda despagubiri de natura civila, pentru prejudiciul moral si material suferit de salariat, in masura in care acesta este dovedit.
Vom exemplifica pe rand toate aceste posibilitati mai sus-mentionate, cu oferta unui model orientativ de intrebuintat pentru fiecare din procedurile pe care alegi sa le utilizezi in demersul tau, in vederea restabilirii drepturilor incalcate.


1. MEDIEREA DIRECTA

Adresa catre managerul/ conducatorul institutiei care te conditioneaza de efectuarea vaccinului obligatoriu, in actul muncii
DOMNULE DIRECTOR/MANAGER

Subsemnatul(a)…………………………………………………………………..CNP………………………………………., domiciliat in ………………………………………….
In calitate de salariat al …………………………………………………………………., avand functia de…………………………………………………………avand in vedere informarea verbala/scrisa din data de……………………………………….prin care mi-ati adus la cunostinta faptul ca sunt obligat sa ma vaccinez impotriva Covid 19, va instiintez despre REFUZUL MEU CLAR MANIFESTAT fata de aceasta obligatie impusa mi in mod nelegal, avand in vedere urmatoarele:

MOTIVE
Vaccinarea imotriva Covid 19 NU ESTE OBLIGATORIE, avand in vedere ca nu exista la nivel national emisa o lege care sa oblige cetatenii acestei tari la vaccinarea de acest tip. Prin urmare, cererea dumneavoastra este nelegala si abuziva si solicit revenirea asupra acestei dispozitii, in cazul meu.
Va invederez faptul ca aplicarea unor eventuale restrictii sau sanctiuni pe criteriul nevaccinarii reprezinta o masura discriminatorie, in conditiile prevazute de Art.41, Art.26 si Art.34 din Constitutia Romaniei, cu aplicarea prevedreilor OG 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare.
Consideram ca nu este rezonabila impunerea vaccinarii de catre angajator, in conditiile in care salariatul isi indeplineste obligatiile contractuale, nu este legala obstructionarea in vreun fel a drepturilor sale. Recunoastem ca exista in societatea actuala acreditata idea unei pandemii, ca exista preocuparea si efortul unor factori de decizie de a limita efectele acesteia asupra colectivitatilor, dar asta nu indreptateste un angajator de a conditiona, de a ameninta, de a obliga in vreun fel un salariat la actul vaccinarii.
Prin conditionarea acestui act, imi sunt prejudiciate grav drepturile garantate de lege si voi expune in continuare, succinct, argumentele ce imi indreptatesc acest refuz justificat:
1. Contractul de munca reglementeaza sfera drepturilor si a obligatiilor in cee ace priveste strict raportul de munca pe toata durata desfasurarii actului de munca intr-un interval orar dat. Actul vaccinarii presupune o  decizie ce depaseste actul limitat al muncii, si interfereaza cu viata privata si drepturile fundamentale ale omului, fapt ce nu este permis ( Art.41, Art.26 si Art.34 din Constitutia Romaniei, Art. 8 CEDO, OG 137/2000, Conventia de la Oviedo, Conventia de la Nurenberg
2. Revenind la relatia strict contractuala ce defineste clar sfera obligatiilor mele in aceasta unitate, conditionarea raportului meu de munca de efectuarea unui vaccin este inoportuna, discriminatorie si incalca flagrant legislatia muncii. (Art.5 al.1, al.2, al.3 si al.4 Codul Muncii, Art.6, Art.8 al.1 si al.2 Codul Muncii, Art.17 al.1, al.2 si al.4 Codul Muncii, Art.19 Codul Muncii, Art.38, Art.39 pct.d), pct.e), pct.f), pct.h), pct.i) Codul Muncii, art.40 Codul Muncii, Art.41, Art.48 Codul Muncii, Art.171, Art.173, Art.174, Art.180, Art.182, Art.184, Art.224, Art.226, Art.254 Codul Muncii.
3. Prin impunerea actului de vaccinare in orice mod si conditionarea acestui act medical in  actul muncii este o incalcare flagranta si a DREPTULUI MEU LA INFORMARE, prevazut de legislatia internationala, dar si de prevederile interne , in conditiile art. 171, art.173, art. 174, Codul Muncii, Art.16, Art.18, Art.19 Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca. Am dreptul sa cunosc si sa fiu informat de masurile pe care angajatorul le ia pentru protejarea securitatii si sanatatii salariatilor, inclusiv prin activitatile de prevenire a riscurilor profesionale. Desi acesata situatie de risc pandemic este relativ noua in contextul analizei factorilor de risc  la locul de munca, ea se cere amplu si judicios analizata si aplicata in conformitate cu respectarea drepturilor salariatului si cu normele legislative in vigoare.
4. Nu este solicitata si nu mi-ati prezentat o informare a medicului de medicina muncii asupra oportunitatii cerintei de vaccinare, desi este obligatorie consultarea si obtinerea punctului de vedere informat al medicului de medicina muncii, in conditiile Art.182, Art.184, Art.185 Codul Muncii, corroborate cu dispozitiile Legii 418/2004 privind atributiile medicului de medicina muncii si cu prevederile Legii  319/2006  privind securitatea si sanatatea in munca si in conditiile in care cerinta priveste un act medical –vaccinarea- ce excede gradului de pregatire al managerului institutiei. De aceea e necesar un punct de vedere informat al specialistului – medicul de medicina muncii – care are obligatia dar si abilitatea de a se pronunta asupra obligativitatii/oportunitatii efectuarii de catre salariat a unui act medical. Presedinta CESE, doamna Schweng, exprimandu-se cu privire la campaniile de vaccinare initiate de statele europene, isi exprima dubii serioase cu privire la atitudinea angajatorilor europeni in raport cu salariatii lor, si recunoaste faptul ca injectarea NU POATE FI OBLIGATORIE, “deoarece un vaccin este un atac si fiecare trebuie sa decida individual daca il vrea sau nu pentru sine.”
5. Vaccinurile aflate in distributie pe teritoriul Romaniei sunt in perioada de testare care se incheie, potrivit opiniei specialistilor OMS, in 2024, astfel incat toate aceste tipuri de vaccinuri trebuie sa primeasca aprobarea prealabila din partea Agentiei Europene pentru Medicamente (EMA), cel tarziu pana la finele acestui an. Avand in vedere acest fapt, este justificata manifestarea, de catre salariat, a unui real sentiment de insecuritate in raport cu aceasta procedura, iar refuzul acestei proceduri este unul corect si rational.
Fata de aceste considerente, solicit reconsiderarea atitudinii dumneavoastra in raport cu cerinta impusa mie, si anume aceea a vaccinarii impotriva Covid 19 si incetarea de indata a oricaror acte si fapte de natura sa ma intimideze, sa ma forteze, sa ma umileasca in fata celorlalti salariati, cu scopul de a ma determina sa efectuez un act medical pe care il refuz justificat.

Data,                                                 Salariat,

DOMNULUI MANAGER/DIRECTOR AL

2. PLANGEREA ADRESATA ITM
DOMNULE DIRECTOR,

Subsemnatul………………………………………………….CNP…………………………….., domiicliat in ………………………………………………………in calitate de angajat la……………………………….
……………………………………..avand sediul in……………………………………………………………….., avand functia de……………………………….., fata de solicitarea transmisa verbal/in scris de catre managerul/conducatorul institutiei unde lucrez, in data de……………………………..prin care sunt conditionat/determinat prin………………………………………………………………….sa fac vaccinul anticovid 19, astfel urmeaza sa suport consecinte administrative coercitive in actul muncii, consider ca sunt grav vatamat in drepturile mele decurcand dintr-un contract individual de munca si solicit efectuarea controlului la institutia unde eu lucrez, cu impunerea pentru angajator a masurilor de a inceta imediat aceste acte de constrangere imptriva mea, avand in vedere urmatoarele:

MOTIVE
In fapt,  la data de………………………………….am fost informat telefonic/mesaj sms/e-mail/ de catre conducerea institutiei sa efectuez vaccinul anticovid 19. Am formulat informare scrisa catre conducerea institutiei si mi-am exprimat refuzul clar si motivat de a ma vaccina, insa organele de conducere continua aceasta activitate de presiune si amenintare asupra mea, impietand grav asupra drepturilor mele ce decurg din contractul de munca si din normele legislative in vigoare. Precizez ca refuzul a fost facut in scris prin adresa din data de…………………………..pe care o anexez prezentei plangeri.
1. Contractul de munca reglementeaza sfera drepturilor si a obligatiilor in cee ace priveste strict raportul de munca pe toata durata desfasurarii actului de munca intr-un interval orar dat. Actul vaccinarii presupune o  decizie ce depaseste actul limitat al muncii, si interfereaza cu viata privata si drepturile fundamentale ale omului, fapt ce nu este permis ( Art.41, Art.26 si Art.34 din Constitutia Romaniei, Art. 8 CEDO, OG 137/2000, Conventia de la Oviedo, Conventia de la Nurenberg
2. Revenind la relatia strict contractuala ce defineste clar sfera obligatiilor mele in aceasta unitate, conditionarea raportului meu de munca de efectuarea unui vaccin este inoportuna, discriminatorie si incalca flagrant legislatia muncii. (Art.5 al.1, al.2, al.3 si al.4 Codul Muncii, Art.6, Art.8 al.1 si al.2 Codul Muncii, Art.17 al.1, al.2 si al.4 Codul Muncii, Art.19 Codul Muncii, Art.38, Art.39 pct.d), pct.e), pct.f), pct.h), pct.i) Codul Muncii, art.40 Codul Muncii, Art.41, Art.48 Codul Muncii, Art.171, Art.173, Art.174, Art.180, Art.182, Art.184, Art.224, Art.226, Art.254 Codul Muncii.
3. Prin impunerea actului de vaccinare in orice mod si conditionarea acestui act medical in  actul muncii este o incalcare flagranta si a DREPTULUI MEU LA INFORMARE, prevazut de legislatia internationala, dar si de prevederile interne , in conditiile art. 171, art.173, art. 174, Codul Muncii, Art.16, Art.18, Art.19 Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca. Am dreptul sa cunosc si sa fiu informat de masurile pe care angajatorul le ia pentru protejarea securitatii si sanatatii salariatilor, inclusiv prin activitatile de prevenire a riscurilor profesionale. Desi acesata situatie de risc pandemic este relativ noua in contextul analizei factorilor de risc  la locul de munca, ea se cere amplu si judicios analizata si aplicata in conformitate cu respectarea drepturilor salariatului si cu normele legislative in vigoare.
4. Nu este solicitata si nu mi-ati prezentat o informare a medicului de medicina muncii asupra oportunitatii cerintei de vaccinare, desi este obligatorie consultarea si obtinerea punctului de vedere informat al medicului de medicina muncii, in conditiile Art.182, Art.184, Art.185 Codul Muncii, corroborate cu dispozitiile Legii 418/2004 privind atributiile medicului de medicina muncii si cu prevederile Legii  319/2006  privind securitatea si sanatatea in munca si in conditiile in care cerinta priveste un act medical –vaccinarea- ce excede gradului de pregatire al managerului institutiei. De aceea e necesar un punct de vedere informat al specialistului – medicul de medicina muncii – care are obligatia dar si abilitatea de a se pronunta asupra obligativitatii/oportunitatii efectuarii de catre salariat a unui act medical. Presedinta CESE, doamna Schweng, exprimandu-se cu privire la campaniile de vaccinare initiate de statele europene, isi exprima dubii serioase cu privire la atitudinea angajatorilor europeni in raport cu salariatii lor, si recunoaste faptul ca injectarea NU POATE FI OBLIGATORIE, “deoarece un vaccin este un atac si fiecare trebuie sa decida individual daca il vrea sau nu pentru sine.”
5. Vaccinurile aflate in distributie pe teritoriul Romaniei sunt in perioada de testare care se incheie, potrivit opiniei specialistilor OMS, in 2024, astfel incat toate aceste tipuri de vaccinuri trebuie sa primeasca aprobarea prealabila din partea Agentiei Europene pentru Medicamente (EMA), cel tarziu pana la finele acestui an. Avand in vedere acest fapt, este justificata manifestarea, de catre salariat, a unui real sentiment de insecuritate in raport cu aceasta procedura, iar refuzul acestei proceduri este unul corect si rational.
Fata de aceste motive, solicit reconsiderarea atitudinii dumneavoastra in raport cu cerinta impusa mie, si anume aceea a vaccinarii impotriva Covid 19 si incetarea de indata a oricaror acte si fapte de natura sa ma intimideze, sa ma forteze, sa ma umileasca in fata celorlalti salariati, cu scopul de a ma determina sa efectuez un act medical pe care il refuz justificat.
6. Consider ca prin impunerea actului de vaccinare, conducerea institutiei realizeaza un act de discriminare, impartind salariatii in “vaccinati” si “nevaccinati”, creind la locul de munca un climat de insecuritate a raporturilor de munca, un fals conflict intre salariati, fapt ce incalca flagrant drepturile mele decurgand din contractul de munca, dar si cele garantate de Constitutia Romaniei si CEDO.
Solicit efecutarea controlului la institutia unde lucrez, cu ascultarea mea in cadrul efectuarii acestui control, pentru a-mi permite exercitarea in bune conditii a dreptului la aparare ( dreptul de a fi audiat, de a-mi expune punctul de vedere, de a fi asistat de un aparator, de a propune si administra probe), astfel incat drepturile mele grav incalcate sa poata fi restabilite de catre organul de control.
Consider ca prin impunerea vaccinarii si conditionarea actului de munca de efectuarea unei proceduri medicale neobligatorii este un real abuz, avand in vedere urmatoarele argumente:
Fata de aceste motive, solicit ca in procesul-verbal de control sa impuneti conducerii institutiei unde eu lucrez sa inceteze oricea acte si fapte de natura sa ma constranga sa efectuez un act medical – vaccinarea- cu luarea masurii sanctionarii conducerii pentru incalcarea raporturilor de munca.
In dovedirea plangerii, inteleg sa ma folosesc de proba cu acte, martori, audierea mea nemijlocita in cadrul controlului, participarea mea la administrarea celorlalte probe- ca garantie a respectarii dreptului meu la aparare.
In drept, imi intemeiez plangerea pe disp.art.18 al.1, lit.c din Legea 108/1999, republicata, OG 27/2002 privind Regulamentul de organizare si functionare al ITM.

Data,                                                    Semnatura.

DOMNULUI DIRECTOR AL ITM………………….

3. PLANGERE ADRESATA LA CONSILIUL NATIONAL PENTRU COMBATEREA DISCRIMINARII
CATRE,
CONSILIUL NATIONAL PENTRU COMBATEREA DISCIMINARII
DOMNULE PRESEDINTE,
Subsemnatul, (a)………………………………, CNP………………………………………………, domiciliat(a) in – cu domiciliul adresa de corespondenta in ……………………………………………………., sau prin reprezentant legal cu adresa de corespondenta (pentru situatia in care petentul ste reprezentat legal este necesara si atasarea imputernicirii ……………………………………………) formulez:
PETITIE
In temeiul O.G. nr. 137 din 2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, formulez prezenta PETITIE prin care solicit constatarea si sanctionarea faptei prevazuta de art. – din O.G. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, savarsita la data de ……………………………….., de catre ……………………………………… (numele si prenumele sau denumirea persoanei juridice reclamate) in calitate de RECLAMATA cu sediul in …………………………………………………..
Va solicit ca pe langa constatarea faptei de discriminare si aplicarea amenzii contraventionale, sa dispuneti obligarea partii reclamate sa publice in mass-media un rezumat al Hotararii.

MOTIVE
In fapt, la data de ……………………, organul de conducere al institutiei ………………………………………………., unde eu imi desfasor un raport contractual de munca avand functia de …………………………………………, mi-a pus in vedere prin informare verbal/scrisa (sms, email, adresa scrisa) sa efectuez vaccin anticovid 19, in caz contrar am fost amenintat ca nu voi mai fi primit la munca, ca mi se retrage masina de serviciu, mi se interzice deplasarea in interes de serviciu, sunt conditionat in actul muncii.
Aceste fapte ale angajatorului constituie veritabile acte de disciminare avand in vedere faptul ca la nivel international si national nu exista adoptata nici o lege care sa impuna obligativitatea vaccinarii. Aceste fapte disciminatorii se circumscriu incalcarii flagrante si a normelor legislative interne si internationale si au fost savarsite cu intentie si in vederea discriminarii persoanei mele in raport de urmatoarele argumente:
1. Contractul de munca reglementeaza sfera drepturilor si a obligatiilor in cee ace priveste strict raportul de munca pe toata durata desfasurarii actului de munca intr-un interval orar dat. Actul vaccinarii presupune o  decizie ce depaseste actul limitat al muncii, si interfereaza cu viata privata si drepturile fundamentale ale omului, fapt ce nu este permis ( Art.41, Art.26 si Art.34 din Constitutia Romaniei, Art. 8 CEDO, OG 137/2000, Conventia de la Oviedo, Conventia de la Nurenberg
2. Revenind la relatia strict contractuala ce defineste clar sfera obligatiilor mele in aceasta unitate, conditionarea raportului meu de munca de efectuarea unui vaccin este inoportuna, discriminatorie si incalca flagrant legislatia muncii. (Art.5 al.1, al.2, al.3 si al.4 Codul Muncii, Art.6, Art.8 al.1 si al.2 Codul Muncii, Art.17 al.1, al.2 si al.4 Codul Muncii, Art.19 Codul Muncii, Art.38, Art.39 pct.d), pct.e), pct.f), pct.h), pct.i) Codul Muncii, art.40 Codul Muncii, Art.41, Art.48 Codul Muncii, Art.171, Art.173, Art.174, Art.180, Art.182, Art.184, Art.224, Art.226, Art.254 Codul Muncii.
3. Prin impunerea actului de vaccinare in orice mod si conditionarea acestui act medical in  actul muncii este o incalcare flagranta si a DREPTULUI MEU LA INFORMARE, prevazut de legislatia internationala, dar si de prevederile interne , in conditiile art. 171, art.173, art. 174, Codul Muncii, Art.16, Art.18, Art.19 Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca. Am dreptul sa cunosc si sa fiu informat de masurile pe care angajatorul le ia pentru protejarea securitatii si sanatatii salariatilor, inclusiv prin activitatile de prevenire a riscurilor profesionale. Desi acesata situatie de risc pandemic este relativ noua in contextul analizei factorilor de risc  la locul de munca, ea se cere amplu si judicios analizata si aplicata in conformitate cu respectarea drepturilor salariatului si cu normele legislative in vigoare.
4. Nu este solicitata si nu mi-ati prezentat o informare a medicului de medicina muncii asupra oportunitatii cerintei de vaccinare, desi este obligatorie consultarea si obtinerea punctului de vedere informat al medicului de medicina muncii, in conditiile Art.182, Art.184, Art.185 Codul Muncii, corroborate cu dispozitiile Legii 418/2004 privind atributiile medicului de medicina muncii si cu prevederile Legii  319/2006  privind securitatea si sanatatea in munca si in conditiile in care cerinta priveste un act medical –vaccinarea- ce excede gradului de pregatire al managerului institutiei. De aceea e necesar un punct de vedere informat al specialistului – medicul de medicina muncii – care are obligatia dar si abilitatea de a se pronunta asupra obligativitatii/oportunitatii efectuarii de catre salariat a unui act medical. Presedinta CESE, doamna Schweng, exprimandu-se cu privire la campaniile de vaccinare initiate de statele europene, isi exprima dubii serioase cu privire la atitudinea angajatorilor europeni in raport cu salariatii lor, si recunoaste faptul ca injectarea NU POATE FI OBLIGATORIE, “deoarece un vaccin este un atac si fiecare trebuie sa decida individual daca il vrea sau nu pentru sine.”
5. Vaccinurile aflate in distributie pe teritoriul Romaniei sunt in perioada de testare care se incheie, potrivit opiniei specialistilor OMS, in 2024, astfel incat toate aceste tipuri de vaccinuri trebuie sa primeasca aprobarea prealabila din partea Agentiei Europene pentru Medicamente (EMA), cel tarziu pana la finele acestui an. Avand in vedere acest fapt, este justificata manifestarea, de catre salariat, a unui real sentiment de insecuritate in raport cu aceasta procedura, iar refuzul acestei proceduri este unul corect si rational.
Fata de aceste motive, solicit reconsiderarea atitudinii dumneavoastra in raport cu cerinta impusa mie, si anume aceea a vaccinarii impotriva Covid 19 si incetarea de indata a oricaror acte si fapte de natura sa ma intimideze, sa ma forteze, sa ma umileasca in fata celorlalti salariati, cu scopul de a ma determina sa efectuez un act medical pe care il refuz justificat.
6. Consider ca prin impunerea actului de vaccinare, conducerea institutiei realizeaza un act de discriminare, impartind salariatii in “vaccinati” si “nevaccinati”, creind la locul de munca un climat de insecuritate a raporturilor de munca, un fals conflict intre salariati, fapt ce incalca flagrant drepturile mele decurgand din contractul de munca, dar si cele garantate de Constitutia Romaniei si CEDO.
7. In lipsa unor reglementri clare si unitare pornind de la baza obligatorie a existentei unei legi nationale care sa fundamenteze vaccinarea obligatorie, stimularea/incurajarea vaccinarii de catre angajator ramane discriminatorie. Cu alte cuvinte, pentru a exista vaccinare obligatorie, ar trebui ca statul sa emita o legislatie in acest sens, foarte bine motivate. De asemenea, daca renuntam la notiunea de obligativitate si vorbim de “stimulare” si aceasta ar trebui sa fie reglementata, astfel incat angajatorul care ar dori, de pilda, sa ofere niste avantaje angajatilor vaccinati (pe care cei nevaccinati nu le-ar primi) sa fie acoperiti legal.
8. Art. 53 din Constitutie spune clar ca restrangerea exercitiului unor drepturi sau a unor libertati se poate face doar prin lege si numai daca se impune in situatii definite. Deci intrebarea care se pune este: avem olege care sa permita angajatorilor sa fac adistinctia intre “vaccinat” si “nevaccinat” ? Raspunsul este categoric NU si prin urmare, angajatorul care procedeaza la aceasta distinctie, savarseste, cu intentie, un ACT DE DISCRIMINARE.
Solicit admiterea PETITIEI astefl cum a fost formulata. In drept, imi intemeiez plangerea pe disp. art. 2 din O.G. 137/2000.
In dovedirea PETITIEI, intelegem sa ne folosim de proba cu acte, martori si orice alt mijloc de proba admis de lege, inregistrari audio-video, captura de ecran, articole de presa, emisiuni de mass-media, captura pentru continut de pe internet, date statistice – de la caz la caz, cand exista si sunt relevente in cauza.

Data,                                                    Semnatura,

DOMNULUI PRESEDINTE AL
CONSILIULUI  NATIONAL PENTRU COMBATEREA DISCIMINARII

4. ACTIUNE IN INSTANTA SPECIALIZATA IN DREPTUL MUNCII
DOMNULE PRESEDINTE,
Subsemnatul, (a)………………………………, CNP………………………………………………, domiciliat(a) in – cu domiciliul adresa de corespondenta in ……………………………………………………., sau prin reprezentant legal cu adresa de corespondenta (pentru situatia in care petentul ste reprezentat legal este necesara si atasarea imputernicirii ……………………………………………) formulez:
CERERE DE CHEMARE IN JUDECATA
Si solicit instantei de judecata:
a) Obligarea angajatorului la incetarea oricaror acte si fapte de natura sa prejudicieze raportul de munca ce se desfasoara in baza contractului de munca
b) Incetarea oricarui act de discriminare in desfasurarea raprtului de munca
c) Obligarea angajatorului la plata de daune material/morale in cunatum de ………………, reprezentand prejudiciul moral/material suferit ca urmare a incalcarii normelor legale in contractul de munca, avand in vedere urmatoarele:
MOTIVE
In fapt, la data de ……………………, organul de conducere al institutiei ………………………………………………., unde eu imi desfasor un raport contractual de munca avand functia de …………………………………………, mi-a pus in vedere prin informare verbal/scrisa (sms, email, adresa scrisa) sa efectuez vaccin anticovid 19, in caz contrar am fost amenintat ca nu voi mai fi primit la munca, ca mi se retrage masina de serviciu, mi se interzice deplasarea in interes de serviciu, sunt conditionat in actul muncii.
Aceste fapte ale angajatorului constituie veritabile acte de disciminare avand in vedere faptul ca la nivel international si national nu exista adoptata nici o lege care sa impuna obligativitatea vaccinarii. Aceste fapte disciminatorii se circumscriu incalcarii flagrante si a normelor legislative interne si internationale si au fost savarsite cu intentie si in vederea discriminarii persoanei mele in raport de urmatoarele argumente:
1. Contractul de munca reglementeaza sfera drepturilor si a obligatiilor in cee ace priveste strict raportul de munca pe toata durata desfasurarii actului de munca intr-un interval orar dat. Actul vaccinarii presupune o  decizie ce depaseste actul limitat al muncii, si interfereaza cu viata privata si drepturile fundamentale ale omului, fapt ce nu este permis ( Art.41, Art.26 si Art.34 din Constitutia Romaniei, Art. 8 CEDO, OG 137/2000, Conventia de la Oviedo, Conventia de la Nurenberg
2. Revenind la relatia strict contractuala ce defineste clar sfera obligatiilor mele in aceasta unitate, conditionarea raportului meu de munca de efectuarea unui vaccin este inoportuna, discriminatorie si incalca flagrant legislatia muncii. (Art.5 al.1, al.2, al.3 si al.4 Codul Muncii, Art.6, Art.8 al.1 si al.2 Codul Muncii, Art.17 al.1, al.2 si al.4 Codul Muncii, Art.19 Codul Muncii, Art.38, Art.39 pct.d), pct.e), pct.f), pct.h), pct.i) Codul Muncii, art.40 Codul Muncii, Art.41, Art.48 Codul Muncii, Art.171, Art.173, Art.174, Art.180, Art.182, Art.184, Art.224, Art.226, Art.254 Codul Muncii.
3. Prin impunerea actului de vaccinare in orice mod si conditionarea acestui act medical in  actul muncii este o incalcare flagranta si a DREPTULUI MEU LA INFORMARE, prevazut de legislatia internationala, dar si de prevederile interne , in conditiile art. 171, art.173, art. 174, Codul Muncii, Art.16, Art.18, Art.19 Legea 319/2006 privind securitatea si sanatatea in munca. Am dreptul sa cunosc si sa fiu informat de masurile pe care angajatorul le ia pentru protejarea securitatii si sanatatii salariatilor, inclusiv prin activitatile de prevenire a riscurilor profesionale. Desi acesata situatie de risc pandemic este relativ noua in contextul analizei factorilor de risc  la locul de munca, ea se cere amplu si judicios analizata si aplicata in conformitate cu respectarea drepturilor salariatului si cu normele legislative in vigoare.
4. Nu este solicitata si nu mi-ati prezentat o informare a medicului de medicina muncii asupra oportunitatii cerintei de vaccinare, desi este obligatorie consultarea si obtinerea punctului de vedere informat al medicului de medicina muncii, in conditiile Art.182, Art.184, Art.185 Codul Muncii, corroborate cu dispozitiile Legii 418/2004 privind atributiile medicului de medicina muncii si cu prevederile Legii  319/2006  privind securitatea si sanatatea in munca si in conditiile in care cerinta priveste un act medical –vaccinarea- ce excede gradului de pregatire al managerului institutiei. De aceea e necesar un punct de vedere informat al specialistului – medicul de medicina muncii – care are obligatia dar si abilitatea de a se pronunta asupra obligativitatii/oportunitatii efectuarii de catre salariat a unui act medical. Presedinta CESE, doamna Schweng, exprimandu-se cu privire la campaniile de vaccinare initiate de statele europene, isi exprima dubii serioase cu privire la atitudinea angajatorilor europeni in raport cu salariatii lor, si recunoaste faptul ca injectarea NU POATE FI OBLIGATORIE, “deoarece un vaccin este un atac si fiecare trebuie sa decida individual daca il vrea sau nu pentru sine.”
5. Vaccinurile aflate in distributie pe teritoriul Romaniei sunt in perioada de testare care se incheie, potrivit opiniei specialistilor OMS, in 2024, astfel incat toate aceste tipuri de vaccinuri trebuie sa primeasca aprobarea prealabila din partea Agentiei Europene pentru Medicamente (EMA), cel tarziu pana la finele acestui an. Avand in vedere acest fapt, este justificata manifestarea, de catre salariat, a unui real sentiment de insecuritate in raport cu aceasta procedura, iar refuzul acestei proceduri este unul corect si rational.
Fata de aceste motive, solicit reconsiderarea atitudinii dumneavoastra in raport cu cerinta impusa mie, si anume aceea a vaccinarii impotriva Covid 19 si incetarea de indata a oricaror acte si fapte de natura sa ma intimideze, sa ma forteze, sa ma umileasca in fata celorlalti salariati, cu scopul de a ma determina sa efectuez un act medical pe care il refuz justificat.
6. Consider ca prin impunerea actului de vaccinare, conducerea institutiei realizeaza un act de discriminare, impartind salariatii in “vaccinati” si “nevaccinati”, creind la locul de munca un climat de insecuritate a raporturilor de munca, un fals conflict intre salariati, fapt ce incalca flagrant drepturile mele decurgand din contractul de munca, dar si cele garantate de Constitutia Romaniei si CEDO.
7. In lipsa unor reglementri clare si unitare pornind de la baza obligatorie a existentei unei legi nationale care sa fundamenteze vaccinarea obligatorie, stimularea/incurajarea vaccinarii de catre angajator ramane discriminatorie. Cu alte cuvinte, pentru a exista vaccinare obligatorie, ar trebui ca statul sa emita o legislatie in acest sens, foarte bine motivate. De asemenea, daca renuntam la notiunea de obligativitate si vorbim de “stimulare” si aceasta ar trebui sa fie reglementata, astfel incat angajatorul care ar dori, de pilda, sa ofere niste avantaje angajatilor vaccinati (pe care cei nevaccinati nu le-ar primi) sa fie acoperiti legal.
8. Art. 53 din Constitutie spune clar ca restrangerea exercitiului unor drepturi sau a unor libertati se poate face doar prin lege si numai daca se impune in situatii definite. Deci intrebarea care se pune este: avem olege care sa permita angajatorilor sa fac adistinctia intre “vaccinat” si “nevaccinat” ? Raspunsul este categoric NU si prin urmare, angajatorul care procedeaza la aceasta distinctie, savarseste, cu intentie, un ACT DE DISCRIMINARE.
II. Solicit obligarea angajatorului intimat la plata daunelor morale in cunatum de …………lei, reprezentand prejudiciul suferit ca urmare a incalcarii demnitatii mele umane si a drepturilor mele la viata privata, dreptului de a alege liber daca efectuez un act medical sau nu.
Consider ca prin fapta sa, angajatorul mi-a creat un sentiment de insecuritate la locul de munca, un sentiment al discriminarii un raport cu colegii mei vaccinati, fiind expus unei false judecati “de a nu avea grija de sanatatea celorlalti”.
Solicit si acordarea prejudiciului material in cuantum de ……………….lei, constand in neefectuarea orelor suplimentare si acordarea sporurilor ce mi se cuvin din activitatea pe care o desfasor, datorita refuzului angajatorului de a-mi permite accesul la munca. Exista dovedite in cauza conditiile angajarii raspunderii intimatei pentru prejudiciul cauzat astfel ca se impune si admiterea capatului de cerere vizand obligarea acesteia la plata daunelor solicitate in baza art. 269, 270 Codul muncii.
In dovedirea actiunii, intelegem sa ne folosim de proba cu acte, martori si orice alt mijloc de proba admis de lege, inregistrari audio-video, captura de ecran, articole de presa, emisiuni de mass-media, captura pentru continut de pe internet, date statistice – de la caz la caz, cand exista si sunt relevente in cauza.

Data,                                                    Semnatura,

DOMNULUI PRESEDINTE AL
TRIBUNALULUI



Informatii utile:

- Drepturile si obligatiile omului - Legile Divine si legile omenesti, legile civile - Informatii bine de stiut

- CUM CONTESTI AMENZILE PENTRU NEPURTAREA MASTII IN INSTANTA IN FALSA PANDEMIE CU VIRUSUL CORONA (COVID-19, SARS-CoV-2) - CUM SE CONTESTA AMENDA PENTRU NEPURTATEA MASTII, MANUSILOR, LUAREA TEMPERATURII CARE ESTE NECONSTITUTIONALA, ILEGALA, NU AU BAZA LEGALA

- PANDEMIA CU VIRUSUL CORONA (Coronavirus) este adevarata sau este o minciuna? Autoritatile statului si mass-media din Romania (etc.) fac declaratii neadevarate despre o PANDEMIE CARE NU EXISTA! - Neadevaruri promovate de anumite grupuri de interese imorale

- SA TRAIM SANATOS FARA TOXINE. GHID FUNDAMENTAL. ALIMENTE SI PLANTE NATURALE PENTRU REGENERAREA CELULARA COMPLETA - Dr. Robert Morse - Editura Paralela 45 -2005 (prima ed) The Detox Miracle Sourcebook: Raw Food and Herbs for Complete Cellular Regeneration (carte - descarcare GRATUITA - PDF)